fredag 18 december 2009

Vitt och härligt !!!


Ja det är det verkligen utanför fönstren... snön som kom igårkväll ligger fortfarande kvar så fint .. Kanske är det inte så mycket men det är vitt och det höjer humöret vesäntligt . Har tvättstugan nu .. och om jag räknar så är det högst 5 gånger kvar att tvätta här sedan blir det nya tvättstugan och det ser jag verkligen fram emot ...Det går hiss från tredje vån . där jag ska bo o ända ner i källaren till tvättstugan.. Oj , vad skönt jag som fått "knata" över gården här i ur o skur för att komma till vår tvättstuga .. Rena lyxen alltså!! har försökt klippa klorna på kattrna idag ... när de var utomhus fungerade det bra att göra både det ena o det andra med dem... nu är de mycket mera motsträviga på alla plan... Konstigt tycker jag att det kan ändra sej så .. men de kanske är mycket irriterade p mej för att jag håller dem inne ... o det har de ju all rätt att vara ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar