tisdag 15 december 2009

Onsdag och bönderna!!


ja, jag tittar faktiskt på detta program.. även om det kan vara diskutabelt att sända det ... Roligt fjompigt o läroroikt,ja, faktiskt... tycker jag så ibland...

Ute ser det kallt ut ,jag har ju ingen termometer den bet ju Otto av sladden på och den blev slängd av K.. innan sonen hunnit titta på denom den gick o laga .


Väntar på rörläggare ... de ska se över elementen och packningarna i kranarna ... vi fick reda på det iförrgår så det är lite tätt inpå för många här som inte vill ha någon i lägenhten när de inte är hemma-... Jag är ju hemma idag så mej spelar det ingen roll....men om katterna skulle varit wensamma vill inte jag heller ha ngn här ... för de tar första bästa tillfälle om det är ngn främmande atyt smita ut.... o ja, det händer även för mej att de slinker ut i trappen... men har hunnit fånga upp dem innan ytterdörren öppnats.. Tack o lov. Undrar om det blir något snökaos? Sonen åker inte till skåne om det blir det ... han tar sitt förnug´ft till fånga eller är det Catarina ,tjejen som skulle åka med som rått honom till det tro..*L* Karlar ska ju nvara tuffa minsann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar