tisdag 15 december 2009

Jag började ...


sticka igår kväll... Känns som jag tagit ett steg i rätt riktning... Hat´r suttit o tittat på detta enkla arbete en längre tid... och bara inte orkat ta i det ... Det är enkla rutor som jag tänkte skulle bli ett kuddfodral... ja, så enkelt är det men det kändes som om jag skulle bestiga ett högt ,högt berg... Men nu är i allafall första stigningen gjord och jag är så glad över detta ... Kanske ,kanske blir det färdigt en dag och då ska jag fota det och lägga in en bild på det h'är . Det locvar jag DEJ!

Ja, dagen är mörk idag också och när jag vaknade i morse hade det regnat ... men ikväll kan det bli snö... Tänk om vi får en vit jul !!! Vad underbart för alla barn.. som kanske inte ens har upplevt snö i sitt liv... Här på västkusten brukar den ju aldrig ligga kvar .... men ,men man kan ju aldrig vara säker på någonting idag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar